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6pm 메일이 왔는데 도와주세요!

6pm 메일이 왔는데 도와주세요!

크나

어제 6pm에서 신발을 구매했는데 오늘 메일이 하나 도착했네요.번역기로 돌려보니 결재에문제에 생겨 취소될거라는 이야기같은데어떻게 해결해야하는지 모르겠네요.일단 사업자 통장으로 연결된체크카드로 결재를 했구요 그래서 승인이 안떨어 지는건지..돈나갔다는 문자는 왔었는데 말이죠... 해결방법이 뭔가요..뭔가요.. 선배님들 도와주세요!메일내용Thank you for placing your recent order with 6pm.com.

Unfortunately, we are unable to process your order at this time, and your
order has been placed on hold. The reason for this hold is that you
provided us with a United States billing address for an internationally
issued credit card. To avoid order cancellation, we require the correct
billing information for all orders placed. Please be advised your order will
be held for 3 days. If we do not receive the correct (international) billing
information from you within the 3 days, your order will be canceled. If
your order is canceled, we will void the authorization on your credit card
and you will not be charged. However, it may take up to 30-days for your
financial institution to release the funds back into your account.

At your earliest convenience, please respond to this email with your
updated information! We look forward to hearing from you in the near
future. If you feel more comfortable updating your information over the
phone, please give us a call. We can be reached at 1-888-676-2660 (Option 2).

You can also log into the My Account section of the website and update your
billing address from the site. Please be sure to enter the address in the
format below. After updating it, you can contact us by email to let us know
that it has been corrected.

* Enter your street address on Address Line 1.
* Enter your City, County or Province, and Postal Code on Address Line 2.
* Enter your Country for the city.
* Enter AA for the state.
* Enter 99999 for the zip code.

I hope you find this information helpful. Please let me know if you have
any questions or concerns. Have a fantastic day!

  • 한국드립

    체크카드는 팅기는일이 다반사에요 신용카드쓰세요 빌링주소 한국 주소로해서 꼭 메일보내시구여ㅎ

  • 흰추위

    답변 감사합니다. 6pm구매가 이번이 처음이 아닌데 카드만 바꿔사용했다고 이런 메일이 오네요 ㅜㅜ

  • 아놀드

    빌링주소 USA로 되어잇어서그래요 지금 주문을 홀딩해놓은 상태구여 3일내로 다시 답장하기누르셔서 빌링주소 한국주소로해서 보내세요 3일이후에 답장안오면취소시킨데요
    체크카드 돈다시받으려면30일정도걸립니다 직구는 신용카드가답인듯요

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